Ha rossz méretű úszódresszt választott, mi örömmel kicseréljük Önnek.
HOGYAN JÁRJUNK EL A CSERÉVEL VAGY AZ ÁRUCIKKEK VISSZATÉRÍTÉSEIVEL?
Ha 30 napon belül küldi az árucikket visszatérítésre/cserére:
1) Tegye a nem viselt árucikket az eredeti csomagolásba a számla másolatával, és ragasszá rá a vonalkóddal ellátott matricát a csomagra (amennyiben az a csomag részét képezte).
2) Az árut úgy csomagolja be a dobozba, hogy a szállítás során ne keletkezhessen rajta kár. Erre a célra legjobb valamilyen borítást, papírt, reklámtáskát, vagy egy nagyobb dobozt használni (kérjük, ne tegyen ragasztószalagot közvetlenül az árura, mert az csökkentheti az áru értékét).
3) A becsomagolt árucikket vigye a legközelebbi Csomagküldő átvevőhelyre, vagy küldje el a következő címre: Packeta Hungary Kft. Ezred utca 2. B2/11 épület Budapest 1044. Az Önhöz legközelebb eső átvevőhelyet itt találhajta meg:
https://www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek
Amennyiben a csomagot postai úton adja fel, a postaköltség a vásárlót terheli.
4) Küldjön nekünk egy értesítést, hogy az áru visszaküldésre kerül. E-mail címünk a következő: info@swimaholic.hu.
Miután megkaptuk a csomagot, leellenőrizzük az árucikket és 5 munkanapon belül visszautaljuk az összeget a bank- vagy a PayPal számlájára.
A csere ideje a raktárkészletünktől függ. Ha a kért méret raktáron van, azonnal elküldjük Önnek az új úszódresszt. Ha az úszódressz aktuális státusza "7-10 napon belül elérhető", a csere 7-10 napon belül történik meg.
E-mailben informálni fogjuk a csomag kiküldéséről.
Visszatérítés és az árucsere feltételei
1) Az árut 30 napon belül szükséges visszaküldeni.
2) A visszaküldött árucikk nem volt viselve és újra el lehet adni.
3) Az árucikkeket az eredeti csomagolásban szükséges visszaküldeni és nem lehet sérült (pl. ragasztószalag miatt)
4) A visszaküldött árucikk nem lehet sérült és az értéke sem csökkenhet.
A visszaküldött árucikk postaköltségét a vásárló téríti meg!
Javasoljuk a csomag bebiztosítását az árucikk árában, arra az esetre ha elveszne a szállításnál (annál a szállítási cégnél érdeklődjön, amelyet az áru visszaküldésére kiválasztott). Ha a csomag elveszne vagy megsérülne szállítás közben, sajnos nem áll módunkban visszatéríteni a megrendelés összegét.