Garancia

HOGYAN JÁRJUNK EL A HIBÁS ÁRUCIKK VISSZAKÜLDÉSÉNÉL?

 
Elsősorban kérjük, olvassa el a visszaküldési szabályzatot, amelyben megtalálhatók a vevő és az eladó jogai egyaránt.
 
Visszaküldési szabályzat
 
1. Az árucikkeket késedelem nélkül kell visszaküldeni, miután a hibát felfedezték. Az úszódressz megtartása és viselése növelheti a kárt, ami az igény elutasításához vezethet.
2. A jótállási időszak az összes árunál 24 hónap, a kézbesítés dátumától számítva.
3. A jótállási időszakot nem szabad összetéveszteni az áruk várható élettartamával, ami az az időtartam, amelyen át a termék képes ellenálni a rendeltetészszerű használatból adódó elhasználódásnak a megfelelő bánásmód mellett, a termék tulajdonságait, funkcióját és ajánlott használatának gyakoriságát figyelembe véve.
4. Amennyiben a vevő olyan árucikketet kap meg, amelyek nem hasonlítanak a weboldalon található leíráshoz vagy bármi más hibája van, az eladót haladéktalanul tájékoztatnia kell (legkésőbb 5 nappal az áru átvétele után) e-mailben vagy telefonon.
5. Ha a vevő sérült vagy hibás árucikkeket kap meg, joga van reklamációt igényelni az eladótól.
6. A hibás árucikk alatt az árucikkek tulajdonságainak a változásai értendőek, amit a nem megfelelő  vagy rossz minőségű anyag használata, a gyártási folyamatok megsértése, nem megfelelő műszaki megoldások okoztak.
7. Az áruk tulajdonságainak a változása a jótállási időszak alatt nem minősíthető hibának, ha ezt a hibát nem megfelelő viselés, hiányos gondozás, az anyag természetes változásai, a vevő vagy harmadik fél okozott kár, vagy bármilyen más helytelen beavatkozás okozta.
8. A reklamációs igény megfelelőnek tekinthető ha a visszaküldött áru ép, sértetlen és a higiéniai szabályok betartásra kerültek. A vevő köteles az árut tisztán és bármilyen higiéniai hiányosság nélkül visszaküldeni. A Swimaholic vállalatnak, a www.swimaholic.hu elektronikus üzlet üzemeltetőjének joga van visszautasítani a reklamációt, ha a visszaküldött áruk nem felelnek meg az általános higiéniai elveknek ( 91/1984 rendelet, cseh nemzeti törvények gyűjteménye alapján).
9. A reklamációs igényt, beleértve a hiba elhárítását is, a szabályos benyújtást követő 30 napon belül feldolgozzuk. Egy arra meghatalmazott alkalmazott indokolt esetben.
10. A vevőnek az igénylő lapot az árucikkel és a számla másolatával együtt a következő címre kell elküldenie: Packeta Hungary Kft. Ezred utca 2. B2/11 épület Budapest 1044.
 
 
 
Kérjük, használja az alábbi űrlapot.

További hasznos termékek