30 nap cseregarancia
Óriási úszás felszerelés választék
Szakértők, és lelkes úszók vagyunk

Garanciális igeny

HOGYAN JÁRJUNK EL A HIBÁS ÁRUCIKK VISSZAKÜLDÉSÉNÉL?

 
Elsősorban szükséges elolvasni a reklamációs rendet, ahol megtalálhatóak a vevő és a szállító jogai egyaránt.
 
Reklamációs rend
 
1. Az árucikkeket késedelem nélkül kellene visszaküldeni, miután a hibát felfedezték. Az úszódressz megtartása és viselése növelheti a kárt, ami az igényed visszautasításának okává válhat.
2. A jótállási időszak az összes árunál 24 hónap, a kézbesítés dátumától számítva.
3. A jótállási időszakot nem szabad összetéveszteni az áruk tartósságával, ami az az idő, amit az árucikkeknek el kell viselniük, ha megfelelően használják és gondoskodnak róla, figyelembe véve azok célját, tulajdonságait és különbségeit a viselés gyakoriságában.
4. Amennyiben a vevő olyan árucikketet kap meg, amelyek nem hasonlítanak a weboldalon található leíráshoz vagy bármi más hibája van, az eladót haladéktalanul tájékoztatnia kell (legkésőbb 5 nappal az áru átvétele után) e-mailben vagy telefonon.
5. Ha a vevő sérült vagy hibás árucikkeket kap meg, joga van reklamációt igényelni az eladótól.
6. A hibás árucikk alatt az árucikkek tulajdonságainak a változásai értetődőek, amit a nem megfelelő  vagy rossz minőségű anyag használata, a gyártási folyamatok megsértése, nem megfelelő műszaki megoldások okoztak.
7. Az áruk tulajdonságainak a változása a jótállási időszak alatt nem minősíthető hibának, ha ezt a hibát nem megfelelő viselés, hiányos gondozás, az anyag természetes változásai, a vevő vagy harmadik fél okozott kárt, vagy bármilyen más helytelen beavatkozás okozta.
8. A reklamációs igény megfelelőnek tekinthető ha a visszaküldött áru teljes és nem történt higiéniai megszegés. A vevő köteles az árut tisztán és bármilyen higiéniai hiányosságok nélkül visszaküldeni. A Swimaholic vállalatnak, a www.swimaholic.hu elektronikus üzlet üzemeltetőjének joga van visszautasítani a reklamációt, ha a visszaküldött áruk nem teljesítenék az általános higiéniai elveket ( 91/1984 rendelet, cseh nemzeti törvények gyűjteménye alapján).
9. Az igényedet a hiba eltávolítását beleértve 30 napon belül feldolgozzák, miután azt megfelelően kartotökolták. Egy meghatalmazott alkalmazott indokolt ügyekben hosszabb periódusban is megállapodhat a vevővel.
10. A vevőnek az igénylő lapot az árucikkel és a számla másolatával együtt a következő címre kell elküldenie: Packeta Hungary Kft. Ezred utca 2. B2/11 épület Budapest 1044.
 
 
Kérjük, használja ezt az IGÉNYLŐLAPOT

További hasznos termékek